ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Friday, July 4, 2008

Πρόσκληση στο Ανεμολόγιο του ΣΚΑΙ απόψε με το χλωμό φεγγάρι!

Την εκπομπή Ανεμολόγιο http://anemologio-skai.blogspot.com/ θα τη γνωρίζετε όσοι ακούτε πιστά κι επαναλαμβανόμενα το ιερό ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ (Ειρήσθω εν παρόδω πως αποτέλεσα μία απο τις πρωτεργάτριες της δημιουργίας του κατα τη λαμπρή περίοδο ).

Απόψε λοιπόν, μπορείτε να με ακούσετε κι εμένα ζωντανά στην εκπομπή, που αρχίζει στη 1 το πρωί (ώρα Ελλάδας) ή έξι το απόγευμα (ώρα ανατολικών ΗΠΑ) με θέμα το «Φεγγάρι μου Χλωμό». Η πρόσκληση ήρθε απο την ανεμολογίτισσα Αλεξάνδρα Μπλάνα και την ευχαριστώ πολύ όπως και το συνάδελφο Κωνσταντίνο Λαββίθη για την φιλοξενία στην εκπομπή του.

Ανεμολόγιο

Η νυκτερινή ζώνη του ΣΚΑΪ (1-5 το πρωί) εδώ και τρία σχεδόν χρόνια καλύπτεται από την εκπομπή "Ανεμολόγιο", όλες τις ημέρες εκτός από Σάββατο, του αγαπητού συναδέλφου μου Κωνσταντίνου Λαβίθη.

Η εκπομπή δίνει ένα βήμα λόγου στους ακροατές 3 φορές την εβδομάδα με ελεύθερο θέμα συζήτησης και τις άλλες 3 με συγκεκριμένο (θεματικές βραδιές) έχει σήμα κατατεθέν τον Λύκο και μουσικό χαλί αντίστοιχο (Νίκος Χατζηιωαννίδης-ηχολήπτης του ΣΚΑΪ).

Το τελευταίο έτος, 2-3 νέοι άνθρωποι δημιούργησαν μια σελίδα φίλων της εκπομπής όπου γράφουν σχόλια εκείνοι που παρακολουθούν μέσω διαδικτύου (από την Ελλάδα και από 30 χώρες όλων των ηπείρων).

Ορισμένες από αυτές τις δραστηριότητες είναι ο θεσμός των "Καλεσμένων" στις θεματικές βραδιές!

10 comments:

Φωτεινή S said...

Aχ, Ιουστινάκι μου,
1-5 τη νύχτα; Και ποιος θα σηκωθεί το πρωί για δουλειά, ψώνια Σαββάτου, μεταφορές παιδιών κλπ, κλπ;
Μπορείτε την ηχογράφηση της συζήτησης να την κάνετε post, ούτως ώστε κι εμείς οι υπναλέοι να σ' ακούσουμε κι εσύ να το έχεις στο ηλεκτρονικό ημερολόγιό σου.
Καλή ιδέα; (Κλεμμένη βέβαια. Δεν υπάρχει παρθενογέννεση στο διαδίκτυο)
Πολλά φιλιά!

La Gigi said...

εγώ θα σε ακούσω πάντως!! σιγά που θα σε έχανα :))

δεσποιναριον said...

Εξι και δεκαεννεα και σε ακουω λαιβ Καναδεζα μωρο μου και ειμαι πολυ συγγινημενη. Καλο μου με τα φεγγαρια σου! Συγκλονιστικες σχεσεις ανθρωπων με το φεγγαρι. Α στο καλο αισθανομαι τοσο χαλια μα τοσο χαλια που μελεταω τροχιες τεχνητων δορυφορων του φεγγαριου. Ολα στον κομπιουτερ μου ειναι, ο παπους εχει δικιο.. το φεγγαρακι απλα φεγγει να περπαταμε, να κολυμπαμε τα βραδια, να πηγαινουμε βαρκαδα και να αγαπιομαστε κατω απο το φως του. Ματακια μου εισαι υπεροχη!!!!!

La Gigi said...

Και σε άκουσα!! Υπέροχη και ταξιδιάρα όπως πάντα! Το κείμενο σου για το φεγγάρι μοναδικό, ένα ταξίδι μαζί σου στα φεγγάρια της Λευκάδας, του Μόντρεαλ, της Αθήνας και εκείνο το.... ψεύτικο του Αρμστρονγκ!
Σου στέλνω λοιπόν πολλά φεγγαρένια φιλιά!

Justine's Blog said...

Φωτεινούλα, αύριο θα θυμηθώ να το φροντίσω. Ελπίζω να το κατέγραψε ο κολλητός μου.
Φιλάκια

Justine's Blog said...

Φεγγαρόλουστη Δέσποινα,
Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ. Ναί , το φεγγάρι δεν είναι η σελήνη στο κομπιούτερ σου, είναι το φαναράκι του έρωτα και της φιλίας.
Σε λατρεύω
Ιουστινάκι

Justine's Blog said...

Μελισσούλα μου,
Ψέμμα, ψέμμα , δεν πάτησαν το φεγγάρι οι αμερικάνοι! Μην το πείς στα παιδιά πως συνέβη. Το φεγγάρι είναι το φαναράκι της αγάπης μας.
Φιλιά στη Λωζάννη σου
Ιουστινάκι

Φωτεινή S said...

Tελικά, σιγά μη δεν καθόμουνα!
Σε απόλαυσα, σε διάβασα στους ανεμολογίτες, κατέβασα το εφημεριδάκι τους.
Μάζεψε τα όλα και κάνε θεματική ανάρτηση κι εσύ.
Τελικά ξεμυαλίστηκα, ακούω ραδιόφωνο με τα υπέροχα τραγούδια για το φεγγάρι κι άντε να κοιμηθώ τώρα!
Πολλά Φιλιά!

Justine's Blog said...

Φωτεινούλα μου,
Είσαι άπαιχτη! Σε ευχαριστώ για την ιδέα. Αύριο θα ετοιμάσω ένα πόστ με την αποψινή βραδυά και το υπέροχο εφημεριδάκι των Ανεμολογιτών. Μά, υπάρχουν ακόμη ιδεαλιστές και ονειροπόλοι στην Ελλάδα; Φαίνεται πως ναί και είμαι τυχερή που τους έχω εντοπίσει.
Πήγαινε για νάνι τώρα, αύριο η μέρα ξεκινάει νωρίς. Εδώ ακόμη 8 το βραδάκι. Σε λίγο θα πέσει το λυκόφως κι εγώ θα τραβάω για τη λίμνη μου.
Φιλιά

Γεφυριστές said...

Ιουστίνη μου καλημέρα! Τι όμορφη βραδιά! Σε ευχαριστούμε για την παρουσία σου με κείμενο και λόγο. Ε! ναι! το φεγγάρι είναι απάτητο. Έτσι ο λύκος αισθάνεται περήφανος που μπορεί να τραγουδά για ένα "καθαρό ανθρώπων" τόπο.
Σε φιλούμε
ΚΑΛΗΜΕΡΑ