ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Thursday, March 26, 2009

Στη Ρόδο θα με βρείτε

«ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ»

Το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου διοργανώνει Ημερίδα με θέμα «Τύπος και Βιβλίο» το Σάββατο 28 Μαρτίου 2009 και ώρα 18.00 στην αίθουσα του Ξενοδοχείου Plaza. Στην Ημερίδα θα λάβουν μέρος έγκριτοι δημοσιογράφοι από την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο και το εξωτερικό, υπεύθυνοι για τα πολιτιστικά ένθετα των εφημερίδων που εκπροσωπούν. Συγκεκριμένα οι συμμετέχοντες θα είναι οι εξής:
Ελένη Γκίκα (Έθνος), Κώστας Κατσουλάρης (Ελεύθερος Τύπος), Πόλυ Κρημνιώτη (Η Αυγή), Τίνα Μανδηλαρά (Το Πρώτο Θέμα), Ξενοφών Μπρουντζάκης (Το Ποντίκι), Μανόλης Πιμπλής (Τα Νέα), Όλγα Σελλά (Η Καθημερινή), Γιώργος Χρονάς και Βασίλης Ζηλάκος (Ελευθεροτυπία), Νίκη Κεφαλά (Αγγελιοφόρος Θεσσαλονίκης), Μαίρη Παπανδρέου (Πρόοδος Ρόδου), Πόλυ Χατζημάρκου (Δημοκρατική Ρόδου), Ιουστίνη Φραγκούλη-Αργύρη (Μόντρεαλ-Καναδά).
Με την Ημερίδα «Τύπος και Βιβλίο» το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου εγκαινιάζει μια σειρά εκδηλώσεων που θα αφορούν τα μέσα –ηλεκτρονικά και έντυπα– και το βιβλίο. Οι συμμετέχοντες θα συζητήσουν για την προσέγγιση, την παρουσίαση και την προώθηση του βιβλίου (επιστημονικό, λογοτεχνικό κ.λπ.) στο αναγνωστικό κοινό μέσα από τους παρακάτω τέσσερεις άξονες θεματολογίας που έχουν διατυπωθεί:
1. Παρουσίαση βιβλίου: διαφήμιση ή βιβλιοκριτική;
2. Ελληνικά, μεταφρασμένα ξενόγλωσσα ή πρωτότυπα ξενόγλωσσα κείμενα: κριτήρια επιλογής και αναγνωστικό κοινό.
3. Μεταφρασμένη λογοτεχνία: απόδοση ή δημιουργία;
4. Λογοτεχνία της περιφέρειας ή «περιφερειακή» λογοτεχνία;
Η έναρξη της ημερίδας θα γίνει με την πρωινή συνεδρία το Σάββατο 28 Μαρτίου, με κλειστό στρογγυλό τραπέζι, στις εγκαταστάσεις του Διεθνούς Κέντρου Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου, όπου οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι θα εκθέσουν τις απόψεις τους σχετικά με τους προαναφερθέντες τέσσερεις άξονες θεματολογίας, ενώ τα συμπεράσματα θα παρουσιαστούν στην απογευματινή συνεδρία που θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Plaza. H απογευματινή συνεδρία θα έχει τη μορφή ανοικτής εκδήλωσης, όπου οι δημοσιογράφοι θα μιλήσουν για τα ένθετα των εφημερίδων, θα συνομιλήσουν και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις του κοινού.

Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

Για γενικότερες πληροφορίες και ενημέρωση:

Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου
Αντιπλοιάρχου Λάσκου 10α
85100 Ρόδος
πληρ: κ. Βεργωτή Θωμαϊς
τηλ: +30 22410-32510
φαξ: +30 22410-32455
e-mail: info@writerscenter.gr;
site: www.writerscenter.gr;

14 comments:

Ra Ma said...

Aμάν κάνουμε να σε βρούμε στην Αθήνα που είμαστε και δίπλα, πόσο μάλλον στη Ρόδο! :))
Εύχομαι να κυλήσει όμορφα το συνέδριό σας και ...καλή διαμονή!
Καλημέρες!!!

Meropi said...

Ιουστίνη μου,
καλά να περάσεις στη Ρόδο. Ρούφηξε όσο ήλιο μπορείς, για να πάρεις μαζί σου και στο Μόντρεαλ.
Την καλημέρα μου

Μηθυμναίος said...

Καλημέρα σου,
Ήθελα να 'ξερα που βρίσκεις τόση ενέργεια!!!
Φτου να μη σε ματιάσω...
Καλό σου ταξίδι κι όλα όπως τα επιθυμείς.
Σου έστειλα το άρθρο του ΕΜΠΡΟΣ ελπίζω να το έλαβες.

Φιλάκια κι αγκαλιές για να 'χεις απόθεμα εκεί στη Ρόδο που θα είσαι!

δεσποιναριον said...

Αχ Ιουστινακι, αν ειναι ζεστη η θαλασσα κανε και κανενα μπανιο! Ευχομαι καλη επιτυχια στο συνεδριο σας. Φιλακια.

La Gigi said...

η γυναίκα σβούρα!! να περάσεις καλά στη Ρόδο αγαπημένη :)
φιλιά πολλά

pylaros said...

Καλές επιτυχίες στο νησί των ιπποτών,

Γαβριήλ

Αστοριανή said...

... Κανένας "Ιππότης" για την ...βασούλα?
Φαντάζομαι τώρα που έχεις και την Ελένη μαζί σου, δεν θα κλείνετε... μάτι!
Καλή επάνοδο, και με νέα!
Δική σας Υιώτα, ΝΥ

Justine's Blog said...

Το συνέδριο ήταν εξαιρετικό, περάσαμε φανταστικά στην υπέροχη Ρόδο. Θα ακολουθήσουν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες. Λυπήθηκα που δεν σε είδα, αλλά κξαναρχόμαστε σε ένα μήνα και θα δείς Αλεξ και Τεντυ.
Φιλάκια σματς

Justine's Blog said...

Αγαπημένη μου Μερόπη,
Σ' αυτό το ταξίδι στην πατρίδα απουσίαζε παβτελώς ο ήλιος. Μόνο στη Ρόδο τον βρήκα αποσπασματικά και τυχαία με τρομερούς βοριάδες κιόλας.
Ελπίζω την επόμενη φορά να βρεθούμε
Φιλιά

Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου Στράτο,
Σ΄ευχαριστώ για τίς ευχές σου. Είσαι υπέροχος ΦΙΛΟΣ μου. Ελαβα το άρθρο αλλά δεν το άνοιξα γιατί είμαι σε φάση πανικού. Δεν έχω χρόνο για κομπιούτερ.
Ηθελα να σε ευχαριστήσω για την πρόσκληση στο βιβλίο του φίλου σου, αλλά αύριο κιόλας πετάω για το σπίτι μου.
Θα μου στείλεις την ηλεκτρονική πρόσκληση, λίγα λόγια για το βιβλία και το δικό σου λόγο να τα ποστάρω στο μπλόγκ μου.
Φιλιά στην Αλεξάνδρα σου και τα παιδιά και τα εγγόνια

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι μου χρυσό,
Εκανε κρύο μπρρ στη Ρόδο, τρέμαμε όλο το τριήμερο αλλά ήταν φανταστική η πόλη χωρίς τουρίστες.
Θα τα λέμε συνεπέστερα όταν επιστρέψω. Αλαφιάστηκα με τα ταξίδια μου!
Μου έχεις λείψει πολύ..........

Justine's Blog said...

Αγαπημένο κοριτσάκι,
Θα σε δούμε σε λίγο στον τόπο σου και μετά στην Αθήνα και μετ'α στον τόπο μας. Στείλε με μέιλ τη διεύθυνσή σου και κράτα εισιτήριο για τις 23 Μαίου στην Αθήνα.
Φιλιά σου

Justine's Blog said...

Γαβρίλη μου,
Σ' ευχαριστώ αλλά δεν είδα κανένα ιππότη στο νησί της μαλτέζικης αρχιτεκτονικής.
Πολλά φιλιά

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου Γιώτα,
Ο πατέρας της μου την παρέδωσε και μου την εμπιστεύθηκε λέγοντάς μου να την προσέχω γιατί είναι η μοναχοκόρη του. Κι εγώ την εξόντωσα στις βόλτες και τα ξενύχτια!
Την έστειλα πίσω κουρέλι!!!
Φιλιά Ερχμαι επιτέλους άυριο!