ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Sunday, November 8, 2009

Για την Αγάπη μου

Για την αγάπη των άλλων

Την Παρασκευή ήταν μια βραδυά απ΄αυτές τις μαγικές που δεν χωράνε στις λέξεις. Μια βραδυά γεμάτη παρουσίες,γεμάτη ζεστασιά, ανθρωπιά και γνησιότητα. Οι αίθουσες του Κing George πλημμύρισαν από αγάπη για μένα. Ο Τζόν Κατσιματίδης με την οικογένεια και τους φίλους του που ήρθαν από τη Νέα Υόρκη ειδικά για την εκδήλωση έσμιξαν με τους φίλους , τους συγγενείς και μπλογκογείτονες που έφτασαν από Βόλο, Χαλκίδα και από τα πέρατα της πόρρω Αττικής .

Τις λεπτομέρειες της βραδυάς θα τις παρουσιάσω σε ένα άλλο πόστ, αλλά προς το παρόν παραθέτω το υπέροχο ρεπορτάζ που έγραψε με τα γρήγορα αντανακλαστικά της η συνάδελφος Ρίτσα Μασούρα. Τη θαυμάζω για τη δυνατότητά της να περικλείει σε λίγα μεστά λόγια όσα την αγγίζουν.

"Μόλις γύρισα από της Ιουστίνης. Ηταν να γίνει απόψε το συναπάντημα με τη γιαγιά τη Τζανή, με τη Μαργαρίτα, την Πατρικία, τον Αθανάση, τον άτιμο τον προδότη τον Γεράσιμο και όλους τους πρωταγωνιστές μιας μοναδικής ιστορίας της οικογένειας από τη Νίσυρο. Μιας ελληνικής νησιωτικής οικογένειας, με τις απώλειες, τους αλλεπάλληλους πόνους, τις χαρές, με το ένα και μοναδικό γαμπριάτικο κοστούμι που φόρεσαν έντεκα γαμπροί….

Από την Πόλη, στη Νίσυρο κι από εκεί σαν άλλη νύφη η Μαργαρίτα για την Αμερική. Η μοναξιά του χειμωνιάτικου Αιγαίου συγκλονιστική, αφοπλιστική. Η εκκλησιά, η μικρή κοινωνία, οι ανύπαντρες κόρες και οι γιοί. Ιστορίες ζωής βγαλμένες μέσα από την αφήγηση της αφοπλιστικής, αφηγηματικής Δέσποινας ( ηταν η ανηψιά που από το πάνελ των ομιλητών άφησε άφωνο το πολυπληθές ακροατήριο) που εμπιστεύτηκε την ιστορία της μάνας του επιτυχημένου ελληνοαμερικανου επιχειρηματία Τζον Κατσιματίδη στην Ιουστίνη
.
Στο βιβλίο της «Για την Αγάπη των Αλλων», η Ιουστίνη Φραγκούλη χρωματίζει στις αποχρώσεις του μπλε την ιστορία της ζωής δύο απίστευτων Ελληνίδων που τίμησαν πατρίδα και θρησκεία και οικογένεια. Μην το χάσετε. Θα ενθουσιαστείτε και θα ακολουθήσετε τις διαδρομές των γυναικών που ξενιτεύτηκαν κι αγάπησαν, λες και ήταν κι αυτό ένα καθήκον. Κι όμως!

Α, ναι, είχε έθρει όλη η οικογένεια από τον Καναδά και τις ΗΠΑ. Κι είχαν στα μάτια τους εκείνο που συχνά, όσοι ταξιδεύουμε, βλέπουμε στην ομογένεια. Την αγάπη γι αυτό τον τόπο."

Στο πάνελ ήταν και η αγαπημένη μου φιλη Ελένη Γκίκα. Κεντρική συντονίστρια ήταν η επίσης φίλη μου Ειρήνη Νικολοπούλου. Παρών στο κέντρο του πάνελ ο Τζον Κατσιματίδης.

ΥΓ. Ηταν μια βραδυά γεμάτη αγαπημένες παρουσίες από τη μπλογκογειτονιά μας. Το Μελισσάκι του Μοντρέ της Ελβετίας, το Κυκλαμινάκι από το Βόλο, η Κατερίνα, η Ορφια, ο Ραδιο Μαρκόνι, η Εύα Στάμου, η Πέννυ των ταξιδιών, η Ρίτσα Μασούρα, η Θαλασσινή, ο Κοσνίπερ και τόσοι άλλοι που μπορεί να τους παραλείπω ας με συγχωρήσουν.
Και οι πανελίστες μίλησαν ο ένας πιο συγκινητικά από τον άλλο για μένα και το ταπεινό μου έργο.

Η Βιβή Κοψιδά Βρεττού μπήκε στη φιλολογία της μοναξιάς του αμείληκτου Αιγαίου. Ο βουλευτής Γιώργος Νικητιάδης με τη βιωματική αναφορά του στη Νίσσυρο του ηφαιστείου και τη στεντορεία φωνή του μάγεψε τον κόσμο. Η Ελένη Γκίκα είπε τόσα υπέροχα για μένα που με έκανε να κοκκινίσω, μίλησε όμως επι της ουσίας για το μυθιστόρημα, ο Κώστας Σκανδαλίδης πιστοποίησε τη μοναξιά των νησιών του Αιγαίου και τους συχνούς αποχωρισμούς των ανθρώπων του κατα τον 20ο αιώνα. Κορυφαία στιγμή ήταν η ομιλία της ξαδέλφης Δέσποινας Εμμανουηλίδη, που συγκλόνισε τον κόσμο με τη γνησιότητα και την αληθινότητα των αναμνήσεών της. Η Ειρήνη Νικολοπούλου συντόνισε άψογα τη βραδυά στις δύο γλώσσες, ενώ ο Τζόν Κατσιματίδης δε σταμάτησε να κλαίει ούτε στιγμή.


Απο αριστερά η δρ Βιβή Κοψιδά-Βρεττού , η εκδότρια Νίνα Ψυχογιού, ο Τζον Κατσιματίδης, η Μάργκο Κατσιματίδη και ο Γιάννης Κατσιματίδης
Ο νομάχρης Λευκάδας Κώστας Αραβανής, ο α αντιπρόεδρος της Βουλής Γρηγόρης και ο βουλευτής Δωδεκανήσου Γιώργος Νικητιάδης
Στο πάνελ απο αριστερά η δρ Βιβή Κοψιδά-Βρεττού, η συγγραφέας, ο Τζόν Κατσιματίδης, η δημοσιογράφος Ειρήνη Νικολοπούλου, η βιβλιοκριτικός Ελένη Γκίκα, ο βουλευτής Α Αθηνών Κώστας Σκανδαλίδης και η χειμαρώδης ξαδέλφη Δέσποινα Εμμανουηλίδη-Λυβίτση
Εκπληκτικοί ομιλητές σε ένα πάνελ που έκανε το ακροατήριο να συγκινηθεί
Στην πρώτη σιερά η κυρία Κοντομέρου, ο εκδότης Θάνος Ψυχογιός, η Νίνα Ψυχογιού, ο Γρηγόρης Νιώτης, ο διπλωμάτης Ευθύμιος Ευθυμιάδης

Η αμερικανίδα δημοσιογράφος Ρίτα Γκόσμπι, η συγγραφέας με μια αγκαλιά λουλούδια απο τον άντρα της, ο γρηγόρης Νιώτης και η Νίνα Ψυχογιού
Δρ Βιβή Κοψιδά Βρεττού και Γιώργος Νικητιάδης
Ο Θεόδωρος Αργύρης με τη δημοσιογράφο του Αλτερ Μάγδα Τσέγκου
Τα αγαπημένα μου πρωτοξάδερφα πάντα στο πλευρό μου με αγάπη. Τους ευχαριστώ
Το ζεύγος Ψυχογιού, η Μάγδα Τσέγκου και η υπογράφουσα το βιβλίο
Τπ ζεύγος Μάργκο και Τζόν Κατσιματίδη με την αγαπημένη φίλη Ρένα Σακελλαρίδη
Ο Κώστας Σκανδαλίδης, η υπογράφουσα και το ζεύγος Κατσιματίδη
Ο συνάδελφος Παντελής ξανθίδης, η Νίνα Ψυχογιού, η συγγραφέας, ο αγαπημένος φίλος Στράτος Δουκάκης και η συγγραφέας Βάνα Κοντομέρκου
Τα ξαδέρφια μου για τα οποία είμαι πολύ περήφανη καθώς διατηρούμε τη σχέση μας ανέπαφη απο το χρόνο και την απόσταση
Ιουστινάκι, η Ευθύμιο Ευθυμιάδη και μια φίλη του
Μπροστά απο πόστερ του βιβλίου η συγγραφέας , η δημοσιογράφος Νίνα Βλάχου, ο εκδότης Θάνος Ψυχογιός και η φίλη μου απο τη Λευκάδα Ελευθερία ή Τέρρυ
Μελισσάκι, Ιουστινάκι και Μαρκονάκι
Με τις αγάπες του Μόντρεαλ, Ευαγγελίες ένθεν και ένθεν
Με τον παντοτινό φίλο μου Πέτρο Κουναλάκη
η ηθοποιός Μαρία Λογοθέτη, η αφεντιά μου, ο ξέδρφός μου Σπύρος Αργύρης , ο μεγάλος ηθοποιός Ηλίας Λογοθέτης και ο βουλευτής Λευκάδας Σπύρος Μαργέλλης
Με τον αγαπημένο μου φίλο Τζέρρυ Σταματέλο
Ζεύγος Ψυχογιού, συγγραφέας και Μάργκο Κατσιματίδη
Ιουστινάκι ανάμεσα στο ζεύγος Νικητιάδη
Ο Γιάννης Κατσιματίδης, η Σοφίκα Ελευθερουδάκη, η αφεντιά μου, η Μάργκο Κατσιματίδη και η editor Janice Goldlang
Με τον εκ Νισσύρου ρποερχόμενο πατέρα Νικόλαο

42 comments:

Φωτεινή S said...

Έμαθα τα νέα,Ιουστίνη μου, και πολύ χάρηκα με την επιτυχία της βραδιάς και πολύ περισσότερο με την επιτυχία του βιβλίου. Δυστυχώς,δεν πέτυχε ο προγραμματισμός μου και δεν μπόρεσα να έλθω και πολύ στεναχωρήθηκα. Στο επόμενο,ελπίζω!
Πολλά φιλιά σου στέλνω από ένα ηλίολουστο Ρέθυμνο και πάντα επιτυχίες.

pylaros said...

Αγαπητή μου Ιουστίνη.
Διάβασα τις εοιτυχίες σας, ε΄δα και σας καμάρωσα στις Φωτιγραφίες σας.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ λοιπόν από μια επαρχιακή πόλη του μικρού "Μήλου"

Αν το συγκρίνω με τα της Αθήνας.

Με εκτίμηση
Γαβριήλ

ΓΙΑΝΝΑ said...

Ημουν κι εγω εκει.Ιουστινη σ'ευχαριστω για την υπεροχη βραδια που μας χαρισες.Γνωρισα εναν ανθρωπο ευχαριστο,εξυπνο,δυναμικο,αληθινα ευγενικο.Αυτη εισαι, χαμογελαστη ειχες μια αγκαλια για ολους.Ευχομαι παντα επιτυχιες και παντα ψηλα.Ειχα ομως τη χαρα εκεινο το βραδι,χαρη σε σενα να γνωρισω και καποιους υπεροχους μπλογκερς και να νιωσω τοσο ομορφα..Ευχαριστω και παλι.

δεσποιναριον said...

ΑΑΑΑΑ!!! μελισσακι Ιουστινακι Μαρκονακιιιι!! Α!!! ενθουσιαζομαι με κατι τετοια. Τους αλλους δε τους ξερω, ωραιοι ειναι δε λεω! Διαβασα και την αναρτηση της κυριας Μασουρα χτες, πολυ ωραια. Φιλακια, ποτε γυριζεις;

δεσποιναριον said...

Αχ αλλο ενα σχολιο, σου πανε τα κοκκινα τρελλα, το μελισσακι εχει κλειστα τα ωραια του ματακια και ο Μαρκονακης ΠΑΛΙ φορα γραβατα! ΦΦΦ!

Smaragdenia said...

Ιουστίνη μου θερμά συγχαρητήρια, εύχομαι πάντα καλοτάξιδο κι ευλογημένο το βιβλίο σου. Είμαι πολύ χαρούμενη που έβαλα εγώ την πρώτη κριτική στην ιστοσελίδα του ψυχογιού.
φιλάκια
Σμαράγδα

Τασολάμπρου Χρυσούλα said...

Καλοτάξιδο εύχομαι!!!!
Θα βρω το χρόνο επλίζω να το διαβάσω σύντομα.
Καλή εβδομάδα.

Eleni Tsamadou said...

Υπέροχη βραδιά Ιουστίνη μου! Ευλογημένη με την αγάπη του κόσμου. Πως όμως μπορούσε να ήταν αλλιώς, αγάπη δίνεις απλόχερα γύρω σου, αγάπη εισπράττεις. Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι όπως τη προχθεσινή βραδιά.

Justine's Blog said...

Φωτεινούλα μου,
Μας έλειψες πολύ γιατί εμείς οι μπλογκογείτονες είχαμε την τιμήτική μας. Γνωριμίες, ξανασμιξίματα, κουβεντούλες! Ηταν υπέροχα, οφέιλω να το ομολογήσω.
Μια άλλη φορά ίσως.
Φιλιά

Justine's Blog said...

Πραγματικά το Μεγάλο Μήλο είχε στείλει ένα αεροπλάνο κόσμο κι έτσι έγινε η Αθήνα πόλη μεγάλη και μαγική! τρομερή εμπειρία αγαπημένε μου Γαβρίλη.
Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου σήμερα, να σε χαιρόμαστε να μας γεννάς ναυτικές ιστορίες, ναι;

Justine's Blog said...

Γιάννα γλυκειά μου,
Ναι ήσουν εκεί, κατάφερες να μας έρθεις ΄παρα τη δουλειά σου. Χάρηκα τη γνωριμία έστω και στα πεταχτά, αλλά τώρα θα βρεθούμε περισσότερο γιατί τα κορίτσια της μπλογκογειτονιάς είναι χάρμα!
Φιλιά

Justine's Blog said...

Δεσποινάκι,
Εχασες μπλογκογειτονιά σχεδόν εν απαρτία! Ηταν υπέροχα, με Μαρκονάκη μέσα στο κοστούμι! Γνώρισα καινούριο κόσμο, ήταν μοναδικά.
Μου πάει το κόκκινο; Θα το φορώ συχνότερα.
Ερχομαι σε 10 μέρες, γιατί τώρα πάω στους γονείς στη λευκάδα.
Φιλιά στην πρωτεύουσα, μου έχεις λείψει πολύ

Justine's Blog said...

Σμαραγδή γλυκειά μου,
Είσαι η θεά των εκδόσεων Ψυχογιός,. Οπου βάζεις κριτική, γίνεται μπεστ σέλερ. Σε ευχαριστώ για την αγκαλιά σου

Justine's Blog said...

Χρύα αγαπημένη μου,
Ευχαριστώ για τις ευχές σου κι ελπίζω να αγαπήσεις αυτή τη δραματική ιστορία της ανθρώπινης συνθήκης.

Justine's Blog said...

Γλυκειά γενναιόδωρη Ελένη,
Σ ευχαριστώ για τα λόγια σου. Δεν σε είδα πολύ, εισέπραξα όμως το γαλανό σου βλέμμα, το ιόνιο χαμόγελό σου.
σ ευχαριστώ για όλα

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Ιουστίνη μου, ήρθα να πάρω το λιγκ σου και είδα υλικό! Ευχαριστούμε! Σίγουρα έχασα πολλά, αλλά ίσως οργανικά... να μην άντεχα τόση συναισθηματική φόρτηση! Σίγουρα ήταν όλα πολύ συγκινητικά!
Μπράβο κορίτσι μου, πάντα τέτοια! Δεν μπόρεσα να σου πω, ότι ήσουνα πολύ όμορφη και σου πάνε πάρα πολύ τα κόκκινα!Να τα φοράς συχνότατα!
Μα συγκίνησε η Ρίτσα που αναφέρθηκε και σε μένα και το γράφω κι εδώ.
Την ευχαριστώ πολύ! Τιμή μου!
Τα ξαναλέμε, καθότι, πριν δυο ώρες έφθασα στον Βόλο και θα κοιμηθώ καναδυο μέρες, να συνέλθω. Για να προλάβω, όσα πρόλαβα, στην Αθήνα δεν χωρούσε ύπνος.
Φιλιά και καλά να περάσεις στην πατρίδα σου, κοντά στους γονείς σου!

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Νόμιζα ότι η Ρίτσα αναφέρθηκε στον Βόλο!
Ε, άμα κοιμάσαι όρθια, Ιουστίνη μου!
Φυσιολογικότατον!
Ο Βόλος και το κυκλάμινο, Σ' ευχαριστούν για την ΤΙΜΗ!
Πάω για ύπνο!
Τετέλεσθε!

Michael Tellides said...

Οι φίλοι σου εδώ στον Καναδά νοιώθουμε υπερήφανοι για σένα.
Πάντα επιτυχίες Ιουστίνη. Τί άλλο να πούμε...

Penelope said...

Ioustinaki καταπληκτική αν και άφησα τα σχόλια μου στη Ριτς εδώ είναι και εικονογραφημένο το ποστ και μου αρέσει πολύ. Μα είσαι υπέροχη αυτό το κόκκινο ήταν ότι πρέπει με το ωραίο κολιέ με την μια 'στροφή' όπως πρέπει! Φιλιά και άξια πάντα

Justine's Blog said...

Κατερινάκι μου,
Εσύ είσαι η τιμή και το καμάρι μας, που ήρθες απο το μακρινό Βόλο να μας τιμήσεις. Ξέρουμε τους αγώνες σου και μια μέρα θα τις πάρω όλες μαζί τις κοπέλες να έρθουμε να σε ανταμώσουμε.
Σε ευχαριστώ για όλα

Justine's Blog said...

Μιχάλη αγαπημένε μου,
Σε ευχαριστώ πολύ για όλα. χρόνια πολλά για τη γιορτή σου. Ελπίζω να έλαβες τις ευχές μου με το μέιλ.
Φιλάκια

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Πηνελόπη Ντία,
Ηταν πραγματικά μια ανεπανάλητπη βραδυά για τη φλόγα της, τη συνεκτικότητα και τη συγκίνηση.\Το κόκκινο μου πάει; θα το φορ΄συχνότερα, λοιπόν.
σε φιλώ εκεί στις φλόγες σου,.Και στα δικά σου γρήγορα με το καινούριο σου μωρό!

Penelope said...

Ιουστινάκη λίγο μπερδεύτηκα στην αρχή με την 'ορολογία' των συγγραφέων και τα μωρά και τρόμαξα μετά κατάλαβα. Να πω την αλήθεια σας ζηλεύω εσας τους έμπειρους συγγραφείς που καταφέρνετε και γράφετε τόσο γρήγορα και είστε τόσο πειθαρχημένοι. Εγώ εκεί τα λιβανίζω κάθε νύχτα τα κείμενα και όπως παει θα γραφτεί το 'Επος του Γκιλγκαμεζ' που δεν έχει τελειωμό.. χχ

La Gigi said...

τι να πω άλλο... περάσαμε πολύ ωραία, σε καμαρώσαμε και χαρήκαμε!! αλλά βρε παιδί μου, μια φωτογραφία βγήκαμε και να έχω κλειστά τα μάτια μου? πφφ
σε φιλώ

Μηθυμναίος said...

«Για την αγάπη των άλλων» μα πιο πολύ για τη δική σου, ήλθα κι εγώ να σε δω και να σε καμαρώσω!

Αναμφίβολα ήταν μια θαυμάσια βραδιά που τη χαρήκαμε όλοι μας.

Είχα και την πρωτιά αναρτώντας ακριβώς την άλλη μέρα, εδώ! που μάλλον δεν είδες.

Κρίμα που δεν έτυχε να γνωρίσω τόσους συνμπλόγγερς που ήταν παρόντες εκεί. Την Κατερίνα που σχεδόν την άγγιξα και τον Μαρκόνι που τον έχασα και στην προ ημερών παρουσίαση στον Ιανό.

Κατά τα άλλα ήταν όλα τέλεια!
Σ’ ευχαριστούμε!

Αστοριανή said...

Κούκλα μου,
έλειπα στην πρωτοκόρη...κι άφησα όλους τους εκλεκτούς φίλες/φίλους σου να προλογήσουν....
Άλλωστε, τις ευχές και την αγάπη μου, την έστειλα και μέσω του Στράτου, θα τα δεις όταν ηρεμήσεις...
Τα σέβη και την αγάπη μας μεταβίβασε και στους περήφανους γονείς σου.
Όσο για τον Τεντ και Αλέξανδρο...
ξέρω, την λατρεία τους.
Συγχαρητήρια και στον κ. Κατσιματίδη, εύγε του!
Ευτυχισμένη-ανθισμένη "ροδιά" μου,
τα "φρούτα" σου καλοτάξιδα, μια ακόμη φορά.
Υγ.:
Σήμερα είχε και η εδώ μοναδική εφημερίδα Εθνικός Κήρυκας, αφιερώσει πολλά για το βιβλίο και το γεγονός.
Συγχαρητήρια κι αγάπη,
Υιώτα-Δημήτρης,
(αστοριανή, ΝΥ)

katrine said...

Αγαπητή Justin, ήδη έχεις ακούσει και έχεις διαβάσει χίλια καλά για την βραδιά της παρουσίασης,και είναι αλήθεια, ήταν εξαιρετικά. Είχα μια εικόνα και μια σκέψη για σένα.
Συνάντησα ένα καλωσυνάτο πρόσωπο σε μια λαμπερή προσωπικότητα Ιουστίνη.
Μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω με τους μπλογκόφιλους.Μα τι γλύκα ήταν όλοι!!
Ευχαριστούμε ,καλή συνέχεια και ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία.

Global Greek World said...

Ioustini mou, an kai lypithika poly pou den ta katafera, poly xarika gia tin pragmatika megali epityxia tis vradias - kataferes na syginiseis tous pantes, kai afto mono thetiko borei na einai! Sou efxomai panta tetoia, na eisai kala, xaroumeni kai xamogelasti kai na synexizeis na mas sygkineis me afton ton katapliktiko tropo! :)

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Να το δω και να μην το πιστεύω, Ιουστίνη μου!Πες στον Ψυχογιό να κάνετε και στον Βόλο παρουσίαση. Θα είναι πολύ ωραία! Φιλάκια, χάρηκα!

Dennis Kontarinis said...

Θερμά συγχαρητήρια.
Εύχομαι μιά μεγάλη επιτυχία στο βιβλίο σου.
Νάσαι καλά
Ντένης

Ra Ma said...

Όλα ήταν όμορφα και η ατμόσφαιρα πολύ ζεστή. Σ'ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου...

Συνεχίζω με το να πειράξω μερικούς. Δεσποινάριον, την επόμενη φορά πάλι με γραβάτα θα με δεις! melissoula αυτός ο φωτογράφος χρειάζεται επειγόντως μαθήματα! Χάρηκα που γνώρισα τις συμπλογκερίτισες και για το Μηθυμναίο έχω να πω, πως στον Ιανό ήμουν σχεδόν όρθιος πίσω σου, άκουσα που σε σύστησαν και όταν πήρα φόρα να έρθω να σου συστηθώ κάποια από τις κυρίες της παρέας σε χρειάστηκε! Την επόμενη φορά!

Να είσαι πάντα καλά Ιουστίνη μου!!!

Justine's Blog said...

Αγαπημένη Πηνέλόπη,
Υπάρχουν δυό λογιών συγγραφείς, οι τελειομενείς και οι γρηγορομανείς. Και των δύο τα έργα αγαπημένα είναι, αν ειναι γραμμένα με ψυχή.
Οσο για την αυτοπειθαρχία, πραγματικά είναι προαπαιτούμενο για τα μεγάλα έργα.
Φιλιά σου βροχερά

Justine's Blog said...

Μελισσάκι,
Τα παραπονάκια σου στον κολλητό σου τον Τέντυ. Τρόμαξα μα βρ΄΄ω μερικές φωτογραφίες της προκοπ΄ς! Και τραβούσε με αφοσίωση όλο το βράδυ!
Δεν πειράζει θα σου βγάλω εγώ καλύτερες οσονούπω!!!

Justine's Blog said...

Στρατούλη μου,
Λάμπατε η Αλεξάνδρα σου και σύ. Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε, που είστε φίλοι αγαπητικοί.
Λοιπόν, χαθήακμε όλοι μέσα στη συνάφεια του ωραίου κ΄σομου γι αυτό δε γνώρισες ΄τους μπλογκογείτονες. Το Μαρκονάκι και το Μελισσάκι ήρθαν πακέτο, το ίδιο η Ορφια με την Κατρίν και τη Γιάννα. Ελπίζω να μίλησες με το Κυκλαμινάκι, τουλάχιστον.
Πάντως, το Μάρτη το πάρτυ στο σπίτι μου θα έχει μπλογκογείτονες, υπόσχομαι.

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου Αστοριανή,
Πόσο θα θέλαμε να ήσουν μαζί μας, να μοιραστείς τις στιγμές της ευφορίας. ναι, ήρθαν οι προπομποί σου με τα καλούδια τους, ο Στράτος, η Αλεξάνδρα, ο Παντελής, η Βάνα.
Ενα μεγάλο αγαπητικό φιλί απο την Αθήνα που τη σάπισε η βροχή.
Οσο για τους γονείς, είναι λίγο στα κάτω τους απο πλευράς υγείας!

Justine's Blog said...

Κατρίν,
Η μπλογκοσυνάντηση ήταν η μεγάλύτερη επιτυχία της βραδυάς. Χαίρομαι που βρήκες γλυκύτατους τους συγκατοίκους. Αυτές είναι οι ομοφριές της ζωής, να συναντάς ανθρώπους μέσα απο τη γραφή τους, να τους πλάθεις στο νού κι όταν τους συναντάς να μη σε διαψεύδουν.
Σ ευχαριστώ που ήρθες.
Κι εγώ χάρηκα πολύ που σας είδα όλους μαζί στη χαρά μου!

Justine's Blog said...

Global Greek,
Δεν πειράζει, μια άλλη φορά θα είσαι μαζί μας. Περάσαμε ωραία, γιατί η ατμόσφαιρα είχε τη θέρμη της γνησιότητας των ανθρώπων. Ηταν απο τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου.
Χαιρετίσματα

Justine's Blog said...

Κατερινάκι μου,
Μακάρι να οργανώσουν εκεί παρουσίαση και νάσαι η κεντρική μου ομιλήτρια. Αυτό θα είναι το απόλυτο όνειρο μιας ξενητεμένης μπλόγκερ.
Φιλιά γλυκα και σ ευχαριστώ για όλα

Justine's Blog said...

Ντένη μου καλέ,
Σ ευχαριστώ πολύ για τι μακρινές ευχές σου. Ελπίζω η Νέα Υόρκη να μην έχει αρχίσει να κρυώνει ακόμη!

Justine's Blog said...

Θύμιε,
Γλυκέ κρίκε των αναμνήσεων. Πόσο χάρηκα που σε είδα εκεί ανάμεσά μας να συνοδεύεις το Μελισσάκι. Και να μιλάς με τις μπλπγκογειτόνισσες. Μη μασσάς με το Δεσποινάριο, είναι πειραχτήρι. οσο για το φωτογράφο, φωτοχάλια μ' έβαγλες με δυό κεφάλια, θα τον απολύσω!!!

La Gigi said...

εεεππ τι γίνεται εδω? κάτω τα χέρια από το φωτογράφο!!!

Justine's Blog said...

Ο φωτογράφος έχει πάρει αυστηρή επίπληξη για τη δουλειά του, αλλά προς το παρον δεν θα απολυθεί λόγψ της παρέμβασής σου.
Φιλιά