ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Monday, November 16, 2009

Πρόσκληση στη βιβλιοπαρούσίαση της Σόνιας Ζαχαράτου



Αντε όλοι μαζί να βρεθούμε στην παρουσίαση του βιβλίου της συναδέλφου Σόνιας Ζαχαράτου με εκλεκτούς ομιλητές στο πάνελ. Θα είμαστε όλοι εκεί. Κι επιτέλους εγώ θα είμαι ακροάτρια ενός βιβλίου, που έχω λατρέψει για τον καταιγιστικό του λόγο!

Ραντεβού! Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου στις 7μ.μ στο βιβλιοπωλείο Ελευθερουδάκης, Πανεπιστημίου 17!!!

15 comments:

Μηθυμναίος said...

Τι κρίμα, βρε Ιουστινάκι, θα έχω οδοντογιατρό αυτή την ώρα. Κι ήθελα τόσο... και ξέρεις γιατί.

Να την απολαύσεις!

Justine's Blog said...

Μη νιάζεσαι που δεν θα μπορέσεις να έρθεις. Αύριο εμείς θα τα πούμε εξάπαντος! Συνεννοήσου με Ξανθόμαλλο!!!
Φιλιά σου ως τότε

La Gigi said...

καλη επιτυχια στο βιβλιο της κυριας Ζαχαρατου γιατι πραγματικα το αξιζει!
φιλια πολλα

Αστοριανή said...

...εκεί είσαι ακόμη?.........
σου έχω κρατήσει τις "παρουσιάσεις του Ε.Κ. στ' αγγλικό ένθετο κ.λ.π.
θα σου τα στείλω,
μα πες του Αλέξανδρου να μου γράψει που...
Σε φιλώ,
καλή επιτυχία
Υιώτα
ΝΥ

Justine's Blog said...

Θα μας λείψεις Μελισσάκι των παρουσιάσεων! Γιατί τώρα έχεις γίνει η πιο σοφή αναγνώστριά μας. Λατρεύουμε Βεβέ, Μοντρέ και ευρύτερη περιφέρeια Λωζάννης!

Justine's Blog said...

Θα είμαι εδώ μέχρι τις 24. Θα τα κρατήσεις ως τότε; Ο Αλεξανδρίνος είναι πηγμένος με τα μαθήματα και τρέχει στις βιβλιοθήκες.
Σε ευχαριστώ γλυκειά μου

paramythou said...

Καλοτάξιδο το βιβλίο της Σόνιας, που τη συναντήσαμε στις δικές σου χαρές!!!

Δεν βλέπω να τα καταφέρνω απόψε, γιατί έχει συγκέντρωση η δασκάλα του γιου και πρέπει να πάω. Φιλιά και τα λέμε μεθαύριο πρωί

Justine's Blog said...

Σε λατρεύω Μαιρούλα, παραμυθούλα γυριστρούλα,
Εγώ θα κάνω ανάρτηση για τη Σόνια κι έτσι θα τη μοιραστούμε τη χαρά της.
Γλυκά φιλιά

Justine's Blog said...

Α! ξέχασα, θα αγορά σω το βιβλίο της να σου το χαρίσω. Θα της ζητήσω και υπογραφή για πάρτη σου.
Σ΄αγαπώ (εννοείεται πως εγώ έχω ήδη υπογεγραμμένο αντίγραφο!)

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Ιουστίνη μου, νόμιζα πως είχες φύγει!
Τέλος πάντων! Καλά να περνάς και Καλή επιτυχία και στο βιβλίο της φίλης σου! Διάβασα το δικό σου και με συγκίνησε πολύ η ιστορία της μαμάς του Κατσιματίδη. Είναι άδικο, αλλά η ζωή είναι πολύ σκληρή συγγραφέας! Μπράβο σου που μπόρεσες να δεις μια ξένη ιστορία με την δική σου ματιά!Αυτό είναι μεγάλη υπόθεση και μόνο εσείς οι επαγγελματίες συγγραφείς μπορείτε να το καταφέρετε! Εγώ, ακόμα και δικά μου γραπτά, δεν μπορώ να τα μεταφέρω σε τρίτο πρόσωπο! Τα νιώθω ξένα και όχι δικά μου! Πολλά ήθελα να σου πω ή να σε ρωτήσω γι' αυτή την αληθινή ιστορία, αλλά είμαι σε ένα συνεχές τρέξιμο με τα δικά μου, (που τελειωμό δεν έχουν), οπότε, και μόνο που το διάβασα αυτή την εποχή και το φωτογράφησα εκεί δίπλα στη δουλειά μου, κάτι είναι κι αυτό! Ε, φιλενάδα;
Α, ξέχασα! Έχω και κάτι άλλες! Οσονούπω!
Φιλιά πολλά και πάντα τέτοιες ιστορίες, ΑΛΗΘΙΝΕΣ!

Αστοριανή said...

HI,Honey,
Yes,
don't worry!
Just call me when you have time...
Yours,
Yiota S., NY

Justine's Blog said...

Κατερινάκι πολύτιμο κι αγαπημένο,
Πόσο χαίρομαι αν σου χάρισα έστω και μια στιγμή διαφυγής απ΄την πραγματικότητα! Η ιστορία είναι αληθινή μέχρι την τελευταία της λεπτομέρεια κι ακόμη αληθινότερη στο τέλος, που δεν γράφτηκε.
Οσο για τα δικά σου, θα τα γράψεις είμαι σίγουρη γιατί έχεις τσαγανό.
Σου το ξανάπα πως η παρουσία σου ήταν καταλύτη στη βραδυά μου;
Φιλί αθηναϊκό (Εχω τον πατερούλη στην Αθήνα που κάνει εξετάσεις)

Justine's Blog said...

Ok, Yiota , thanx for everything. You are a treasure!
I will be back only next Tuesaday.
Hug you

Κατερίνα δε 'στάπα; said...

Γραμμένα είναι τα δικά μου... Ιουστίνη μου, αλλά επεμβαίνει ο ..."χασάπης"! (του κλειστού κύκλου) Πετσοκόβονται. Μετά θάνατον! Σαν τους παλιούς!
Εύχομαι όλα να πήγαν καλά με τον μπαμπά σου!Μετά τον πεθερό μου, απέκτησα μεγάλη αδυναμία στους μπαμπάδες! Να τον προσέχεις!
Παραπάνω λείπει και ένα "ΚΑΙ!" Στις μαμάδες είχα πάντα!

Justine's Blog said...

Κατερινάκι,
Δόξα τω Θεώ ό πατερούλης ξεπέρασε το πρόβλημα και επέστρεψε στη Λευκάδα. Εγώ επιστρέφω στην πόλη μου για να πάρω μια ανάσα ηρεμίας. Εχω κουραστεί πολύ με τα τρεξίματα.
Σου εύχομαι καλά κοψίματα και ραψίμματα στο έργο σου.
Εννοείται πως λατρεύουμε και μαμάδες.
Φιλιά σου