ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Tuesday, October 19, 2010

Στη Βοστώνη με τον πατερούλη

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις. Η Ευανθία Κοντάκης μας ξενάγησε στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης, όπου έχει προσφέρει με τον εκλιπόντα σύζυγό της την πτέρυγα των Ελληνικών Αρχαιοτήτων


Η Βοστώνη είναι μια πόλη που λατρεύω για την αρχοντιά, τη γοητεία της, αλλά προπάντων γιά αγαπημένους τους ανθρώπους που βρίσκονται εκεί. Τη νιώθω ως τον αντίποδα του Μοντρεάλ κι αν θα μπορούσα να ζήσω σε άλλη βορειοαμερικάνικη πόλη, αυτή θα ήταν η Βοστώνη με τις πανεπιστημιουπόλεις και την εύρυθμη ζωή.

Στα ταξίδια του πατερούλη συμπεριλάβαμε τη Βοστώνη καθώς εκεί βρίσκεται η αγαπημένη μας φίλη κα Ευανθία Κοντάκης, πρώην πρόεδρος της Εθνικής Φιλοπτώχου και μεγάλη ευεργέτις στα ελληνικά δρώμενα της πόλης.

Αυτή τη φορά, εκτός από την όμορφη οικογένειά της Ευανθίας Κοντάκη, είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε και τον ιερατικό προϊστάμενο του Καθεδρικού Ναού του Ευαγγελισμού. Φημισμένος ναός καθώς εκεί κάποτε ιερουργούσε ο τότε αρχίμανδρίτης Ιάκωβος, αργότερα αρχιεπίσκοπος Βορείου και Νοτίου Αμερικής.

Ομορφος , μεγαλόπρεπος ο καθεδρικός ναός στο κέντρο της Βοστώνης, στέκει δίπλα από το Νοτιανατολικό Πανεπιστήμιο για να θυμίζει την παρουσία του ελληνικού στοιχείου στην αμερικάνικη μεγαλούπολη.

Ο πατερούλης προσκλήθηκε από τον, αρχιμανδρίτη Στρογγύλη να ιερουργήσει εκείνη την Κυριακή. Ηταν μια λαμπρή μέρα, ο ήλιος έλαμπε στον ουρανό.

Ο πατήρ Κλεόπας με υιική φροντίδα παρέδωσε τη λειτουργία στον πατερούλη, ο οποίος έψαλε με τα μινόρε του απαντώντας αρμονικά στην εκλεκτή χορωδία. Ο νεαρος αρχιμανδρίτης με τις εκπληκτικές σπουδές στη Θεολογία τόσο στην Ελλάδα όσο στην Αγγλία και τις ΗΠΑ, καθήλωσε το ακροατήριο με την απλότητά του, την προσήνεια, τον απόλυτο σεβασμό προς τον γηραιό ιερέα.

Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν ότι κρατούσε στις αριστερές θέσεις των επισήμων, τρία πρώτα στασίδια για τα παιδιά. Και πριν ολοκληρωθεί η λειτουργία, τα πλησίασε κι αντί κηρύγματος και βαρειού διδακτισμού προς το εκκλησίασμα , άρχισε να μιλάει στα παιδια απλά και κατανοητά για τον Αγιο Διονύση τον Αρειοπαγίτη, κάνοντάς τα να συμμετάσχουν στη συζήτηση . Αυτό ήταν το κατηχητικό της Κυριακής, εξήγησε αργότερα.

Ενας νεαρός αρχιμανδρίτης στον καθεδρικό ναό της Βοστώνης, με παιδεία, κρίση και παρρησία, με τρόπο αγαπητικό για τα παιδιά και τους γονείς του, ο πατήρ Κλεόπας έκλεψε τις καρδιές μας. Και ο πατερούλης ευχαριστήθηκε λειτουργία μοιράζοντας μαζί του στους πιστούς το αντίδωρο στο τέλος της Θείας Λειτουργίας.

Ο αρχιμανδρίτης Κλεόπας Στρογγύλης με το σεβάσμιο πατερούλη συλλειτουργούν στον Καθεδρικό Ναό της Βοστώνης
Η ελληνοροόδοξη εξξκησία αγκαλιάζει λευκούς και μαύρους
Τα παιδιά του ιερού , η ελπίδα του αύριο
Ο πατήρ Κλεόπας διάβασε το Ευαγγέλιο στα αγγλικά

Στο χόλ της Εκκλησίας από αριστερά: Η Πάμελα Κοντάκη, ο πατερούλης, η αφεντιά μου, ο Πίτερ Κοντάκης, ο πατήρ Κλεόπας και η Ευανθία Κοντάκη

Ο πατήρ Κλεόπας έδωσε ευχές σε νεογέννητη
Στο χόλ η του ναού η Ευανθία Κοντάκη με τη Σοφία και τον δρα Μπέργκ
Ευανθία και Ιουστίνη στην εκκλησιά
Ευανθία και Τέντ στη λειτουργία
Το προηγούμενο βράδυ η Εανθία Κοντάκη μας δεξιώθηκε στο ιδιωτικό της κλάπ. Αριστερόθεν προς τα δεξιά: ο γιός της Νίκος Κοσκόρης, η υπογράφουσα, ο πατήρ Κλεόπας, ο πατερούλης και η αρχόντισσα Ευανθία Κοντάκη
Από αριστερά ο Τέντ Κοσκόρης, η Μαρία Κοσκόρης και ο Νίκ Κοσκόρης με την αφεντιά μου
Η αρχόντισσα Ευανθία Κοντάκη ανάμεσα στον Τέντ και τον πατερούλη
Κι ο πατερούλης ανάμεσα σε μένα και την Ευανθία
Πατερούλης και Ευανθία Κοντάκης, είχαν πολλά κοινά ενδιαφεροντα εκκλησιαστικά και άλλα
Στον κήπο της Ευανθίας ο πατερούλης θαύμασε το πράσινο
Μαζί μου το ηλιόλουστο πρωινό του Σαββάτου
Ο πατερούλης καταγοητεύθηκε από το απέραντο πράσινο του Καναδά και της Αμερικής

Στο αρχοντικό της Ευανθίας ο πταερούλης, η υπογράφουσα, η Λεμονιά και η οικοδέσποινα






10 comments:

Μηθυμναίος said...

Πόσα πολλά πρόφτασες να κάνεις, βρε Ιουστινάκι, σε τόσο λίγο χρόνο, ώστε ο πατερούλης σου να επιστρέψει με τα μάτια του γεμάτα από ομορφιές ανθρώπων και φύσης!

Πολύ θα ήθελα να συναντούσες και το γιο μου… Μια άλλη φορά, ίσως…

Φιλάκια!

Justine's Blog said...

Καλημερούδια από ηλιόλουστο φθινοπωρινό Μόντρεαλ,
Ναι ο πατερούλης χόρτασε εντυπώσεις, γνώρισε κόσμο, λειτούργησε και συλλειτούργησε με ωραίους ανθρώπους. Είπε πως εδώ ξαναγεννήθηκε απ΄τις στάχτες του.
Οσο για τον Αλέξανδρο, είχα προσπαθήσει την προηγούμενη φορά να τον δώ αλλά ήταν απασχολημένος. Κι εμείς στη Βοστώνη είμαστε πάντα σε τρομερό πρόγραμμα διημέρου. Ελπίζω κάποια φορά να συναντηθούμε με το παιδί.
Φιλί στην Αλεξάνδρα

Eleni Gika said...

Καρδούλα μου τέτοια ενέργεια δεν έχω ξαναματαδεί σε φίλη μου! Δεν είναι πολύ γλυκές οι ώρες με τον μπαμπά μας? Φιλιά πολλά, καλό μας Φθινόπωρο, και τα φιλιά μου είδες ε? Από το καινούργιο μου μπλογκ που έβαλε το μαγικό χέρι και το Κλειάκι!

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου Ελένη,
Τη αιώνιας επιστροφής,τώρα ο πατερούλης έφυγε, βρίσκεται πάλι στην κόχη του, ευτυχισμένος και γεμάτος από αναμνήσεις.
Ετσι μαζεύτηκα κι εγώ πίσω στα γραπτά μου, που έμειναν ορφανά για τόσους μήνες και τόσες μέρες!
Μπήκα στο καινούριο σου σπιτικό στου Ψυχογιού κι αποθάυμασα τη φωτογραφία του τοίχου. Μου φαίνεται πως τα λευκά γράμματα χάνονται στα χρώματα, ίσως θα πρέπει να γίνουν μαύρα για να διακρίνονται τα λόγια !
Μεγειά το μέγαρο!
Φιλί του φθινοπώρου απ΄το γραφειο εργασίας!

Ρούλα said...

Λάμπεις Ιουστίνη μου, χαμογελαστή, κομψή, ευτυχισμένη δίπλα στον πατερούλη σου, μέχρι εδώ έφτασε η λάμψη! Η έκφραση δε του πατερούλη σου ότι ξαναγεννήθηκε από τις στάχτες τα λέει όλα. Είδε ωραίους ανθρώπους, όμορφα μέρη και το κυριότερο είδε ευτυχισμένη την κορούλα του.
Εμείς εδώ ζούμε σε προεκλογικό κλίμα όχι και τόσο ήρεμο. Το παρασκήνιο είναι έντονο και δυσάρεστο.
σε φιλώ
καλή συνέχεια στις γραφές σου

Justine's Blog said...

Ρούλα αγαπημένη μου,
Διάβασα γιά τον τσαμπουκά σου στης Πρωτευουσιάνας. Εγώ θα πώ μια παρόμοια ιστορία αλλοιώς κάποτε.
Ναι, ο πατερούλης ήρθε και τον χαρήκαμε πολύ. Κι εγώ έλαμπα που τον είχα κοντά μου, γιατί ήταν πάντα ο αγαπημένος μου στην οικογένεια. Ο λατρεμένος μου καθοδηγητής στη ζωή.
Μαθαίνω, πως ο προεκλογικός αγώνας μαίνεται και τίποτε δεν σταματάει τους παίχτες.
Φιλί βρεγμένο, μουσκεμένο απ΄τα πρωτοβρόχια μας

katrine said...

Μπάινω ξαναμπαίνω Ιουστίνη μου και ματαξαναμπαίνω , μα δε μπορούσα να δω τις φωτο. Τώρα τα κατάφερα και θαυμασα παζάρι και Βοστώνη μαζί.

Έξι πασμίνες βρε αχόρταγο??? Μ αρέσεις!!

Παρατηρόυσα δε την ηρεμία στο βλέμμα του πατερούλη σου. Να είναι καλά ,να είστε καλά όλοι.

Σε φιλώ με βοριαδάκι πια:)))

katrine said...

Μπάινω ξαναμπαίνω Ιουστίνη μου και ματαξαναμπαίνω , μα δε μπορούσα να δω τις φωτο. Τώρα τα κατάφερα και θαυμασα παζάρι και Βοστώνη μαζί.

Έξι πασμίνες βρε αχόρταγο??? Μ αρέσεις!!

Παρατηρόυσα δε την ηρεμία στο βλέμμα του πατερούλη σου. Να είναι καλά ,να είστε καλά όλοι.

Σε φιλώ με βοριαδάκι πια:)))

Justine's Blog said...

Κατερινάκι μου,
Πασμινομαζώχτρα θα με πείς, αυτό είναι το πληθωρικό Τζουστινάκι.
Εδώ μας έπιασε κανονικά το κ΄ρυο, το μπούζι. Τρέμαμε σήμερα παρά την ηλιοφάνεια.
Αλλά αρχίζουν τα φεστιβάλ και θα ζεσταθούμε σε λίγο.
Φιλί

Irene said...

Ο πατέρας σας μου θυμίζει πολύ τον αείμνηστο παππού μου. Να είστε όλοι καλά.