ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Sunday, December 12, 2010

Φιλόπτωχα Χριστούγεννα!

Το ετήσιο χριστουγεννιάτικο γεύμα της Hellenic Ladies Benevolent Society ( της οργάνωσης Φιλανθρώπων Κυριών) πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Κυριακή σε γνωστό εστιατόριο της πόλης. Πολλές νεαρές Ελληνίδες έχουν αναλάβει τελευταία τα ηνία του συλλόγου, που χρονολογείται απο το 1922 φέρνοντας νέο αίμα στις επάλξεις.

Ηταν ένα όμορφο μεσημέρι με πολλά κορίτσια και κυρίες, που βρέθηκαν γιά να συγκεντρώσουν χρήματα γιά τις ανάγκες των άπορων ελληνικών οικογενειών του Μόντρεαλ επ’ ευκαιρία των Χριστουγέννων. Το κλίμα ήταν γιορταστικό, τα εισιτήρια όλα προπωλημένα με ενθουσιασμό.

Τούτες τις μέρες των γιορτών σκέφτομαι πόσο βολεμένοι νιώθουμε εμείς οι μετοχοι της μεσαίας τάξης, πόσο άνετα στολίζουμε τα σπίτια, πόσο καταναλωτικά φερόμαστε όταν υπάρχουν συνέλληνες ακόμη κι εδώ στην σοσιαλιστική κοινωνία του Μόντρεαλ, που έχουν ανάγκη απο τα ελάχιστα και τα αυτονόητα.

Κι ακόμη περισσότερο σφίγγεται η καρδιά μου, συνειδητοποιώντας πόσους εξόριστους της μοναξιάς δημιουργούν οι γιορτές των παραδόσεων και των μύθων.

Αυτά τα Χριστούγεννα η καρδιά μου βρίσκεται κοντά σε όσους νώθουν πως δεν ανήκουν στο γιορταστικό κλίμα. Και σε αυτούς επίσης που αντιστέκονται στα καθιερωμένα.

Με αγάπη

Ιουστίνη

Ο συνεργάτης μου Μιχάλης Τελλίδης, η Μαρία Φωτόπουλος της Φιλοπτώχου και η αφεντιά μου
Με την σίστερ Μαίρη Καραμάνος και το συμβολαιογράφο Δημήτρη Μανωλάκο

Ο Μιχάλης Τελλίδης ανάμεσα στη σίστερ Μαίρη και σε μένα

Η κυρία Στίβενς, η Λίτσα Στεφανάτος, Ιωάννα Μπισμπίκος και Ματίνα Πριφτάκη

Πλούσια τα ελέη σε φαγητά και κρασί

Οι κυρίες και οι δεσποινίδες βρέθηκαν σε γιορταστικό κλίμα

Η Χρυσούλα Πετιμεζα΄, Μαρία Φωτόπουλος και διευθύντρια γνωστού περιοδικού λάιφ στάιλ. Ο Ζήσης Φωτόπουλος καμαρώνει τις κυρίες

4 comments:

Μηθυμναίος said...

Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμβάλλουν ώστε να δώσουν το λίγο που τους περισσεύει σε όσους το έχουν ανάγκη.
Μπράβο σε όλους για τη συμμετοχή σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις!

La Gigi said...

μου αρέσει που η νέα γενιά των ελληνοκαναδών συνεχίζει αυτές τις δραστηριότητες!
μου έχεις λείψει πολύ πολύ
σε φιλώ

Justine's Blog said...

Αγαπημένε μου Στράτο,
Ευτυχώς που υπάρχουν τέτοιου είδους οργανώσεις και κινείται η φιλανθρωπία με συστηματικό τρόπο. Βέβαια, οι Κοινότητες και οι Εκκλησίες παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στην παροχή βοήθειας προς τους αδύναμους της ομογένειας.
Φιλιά πολλά απο τα χιόνια μας

Justine's Blog said...

Τζίτζι μου γλυκειά,
Ναι, είναι από τις λίγες οργανώσεις που η νέα γενιά τιμά και συνεχίζει. Αυτό είναι παρήγορο.
Κι εμένα μου έχεις λείψει τοοοοοοοσο! Ελαβα τις πεταλούδες και συγκινηθηκα. Τι παιδάκι που είσαι.
Προσπάθησα να σου τηλεφωνήσω χθές αλλά έλειπες.
Φιλί γλυκό