ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Wednesday, February 16, 2011

Ζυρίχη κάτω από τον ήλιο τον ηλιάτορα

Η Ζυρίχη είναι τόπος επίσκεψης κάθε χρόνο. Και την γευόμαστε με όλους τους τρόπους, μόνοι μας, με παρέα, περπατώντας την, ανακαλύπτοντας όλα τα πρόσωπά της.

Φέτος η μεγαλούπολη της Ελβετίας μας επιφύλαξε υπέροχη λιακάδα. Κι έτσι παρέα με τη Μελισσούλα της Λωζάνης ή Τζίτζι του Βεβέ, τη γυρίσαμε , την είδαμε, τη χιορτάσαμε. Απολαύσαμε ωραίο φαγητό και εξαιρετικό σέβρις.

Είδαμε το μοντέρνο πρόσωπό της σε όλες του τις εκφάνσεις, την αγαπήσαμε περισσότερο από ποτέ.

Πρέπει να πώ ότι άρτι αφιχθείσα από Μιλάνο και από Via Monte Napoleone περιηγήθηκα τα μαγαζιά της κεντρικής λεωφόρου. Και ανακάλυψα πως η Ζυρίχη διαλέγει γιά τις βιτρίνες και την εκλεκτή πελατεία της τα ωραιότερα κομμάτια των επωνύμων ρούχων και αξεσουάρ. Με εντυπωσίασε το γεγονός πως το Gucci στη Ζυρίχη είχε πολύ ωραιότερη ποικιλία από εκέινο στο Μιλάνο, που είναι και η πατρίδα του.

Γενικά, φάγαμε ωραία, περπατήσαμε, γελάσαμε με τη Τζίτζι, ανανεωθήκαμε σε αποτυπώματα ομορφιάς.

Τζουστινάκι
ΥΓ. Δεν έβαλα όλες τις φωτογραφίες γιατί ο Γούγλης μου κάνει κόλπα στην Ευρώπη!
Το μεγαλείο της πόλης είναι το ποτάμι που την τέμνει στα δύο
Οικήματα ελβετικής αρχιτεκτονικής
Ο κλασικός Τέντ κρατάει την τσάντα μου και φωτιογραφίζεται με τη Τζίτζι
ΑΑγαπημένοι και ρομαντικοί
Ο Τέντ στα ταξίδια πάντα δανείζεται τα γυαλιά μου

14 comments:

Μηθυμναίος said...

Έτσι πάντα ωραίοι να απολαμβάνετε τα ταξίδια σας!

Άπειρα φιλιά!!!

La Gigi said...

αααχ ήταν ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! κι εσείς να είστε πάντα αγαπημένοι και ρομαντικοί :)
Τεντ με τσάντα και γυαλί ΘΕΟΣ!! είμαι φαν το λέω.
αλλά είναι ψηλός και παρ' όλο το τακούνι μού κάνει σκια και δεν φαίνεται το strawberry red μαλλί μου :)))
φιλιά πολλάααααα

Justine's Blog said...

αγαπημένε μου,
Από εβδομάδα έχω λευκή επιταγή γιά έξοδο. Μου έχει λείψει η αγάπη σας.
Φιλί

Justine's Blog said...

Ναι Τζίτζι,
Ομολογώ πως ήταν ένα μοναδικό Σαββατοκύριακο, που το στόλισε η παρουσία σου και ο ήλιος.
Ο αψηλός σου έκρυψε το μαλλί; θα τον τιμωρήσω. Σήμερα αναχώρησε και μου λείπει........
Φιλί

La Gigi said...

α, όχι να τον τιμωρήσεις δεν μπορείς, δεν σε αφήνω αγαπημένη :))

Αστοριανή said...

...κι έλεγα να ...ρωτήσω τον Μικε Τελλίδη!
Σας "ζηλεύω" κάθε φορά που το "σκάτε" τα δυο σας!
Φιλάκια,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

δεσποιναριον said...

Ιζ Τεντ εραουντ? Να μου τον φιλησεις παραυτα! Και πες του να κανει πιο κει να δουμε το φραουλι μαλλι! Σαν χτες ηταν που διαβαζα για το περσυνο ταξιδι. Πως περνα ο καιρος βρε Καναδεζα. Καλα να περασεις στην Αθηνα, χτες το βραδυ σε ειδα στον υπνο μου, το εγραψα στο φμπ! Φιλουμπινια!

Justine's Blog said...

Λοιπόν μένει ατιμώρητος ο Τέντ γι αυτό αλώνίζει γενικώς. Αλλά το φραουλί μαλλί είναι αποκάλυψη!
καλημέρες από Αθήνα της δροσιάς

Justine's Blog said...

Αγαπημένη μου Γιώτα,
Το σκάμε τα δυό μας, γιατί έχουμε αφορμή τις δουλειές στην ευρώπη. Μεγάλη δικαιολογία γιά να μοιράζεις τη ζωή σου ανάμεσα στους τόπους.
Φιλιά γλυκά

Justine's Blog said...

Πρωτεουσιάνα μου,
Ακόμη δε μπήκα στο φέις γιά να δώ πώς με έίδες: πριγκίπησσα του Σαμπάχ η Σεχραζάτ!7
Ναι, περνάει ο καιρός και οι κύκλοι μας επαναλαμβάνονται. Νάμαστε καλά να επαναλαμβάνουμε τα ωραία μας ταξίδια.
Μαθάινω ότι φλέγεστε στας Αμέρικας, ακόμη και το Μόντρεαλ ήταν στους 10C.Απίστευτο!!!
Φιλί της επανόδου του ήλιου

Eleni Tsamadou said...

Πότε κατηφορίζεις κατά Αθήνα μεριά;
Αντε να σε δούμε και λιγάκι.
φιλιά

Justine's Blog said...

Ελενίτσα μου,
Είμαι στην Αθήνα και τρέχω πάνω κάτω. Ισως την Τρίτη το μεσημεράκι να βρεθούμε προς τα μέρη μου. Κράτα ανοιχτή τη μέρα.
Μεγάλη αγκαλίτσα

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΑΡΓΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΟΜΟΡΦΑ.

Justine's Blog said...

Καλό ΣΚ Σκρουτζάκο, νάσαι καλά να μας επισκέπτεσαι έστω κι εκτάκτως.
Ακόμη είμαι στην Αθήνα αλλά αναζωρώ οσονούπω.
Χαιρετίσματα απο βρεγμένη πόλη