ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Thursday, April 7, 2011

Λατρεμένη Βοστώνη


Αγκαλιά με την οικοδέσποινα Ευανθία Κοντάκη

Ενας απο τους αγαπημένους προορισμούς του Σαββατοκύριακου είναι η πανέμορφη Βοστώνη. Λατρεύουμε να επισκεπτόμαστε την αγαπημένη μας φίλη Ευανθία Κοντάκη και να σμίγουμε με διάφορους φίλους μας στην περιοχή.

Ετσι, την Κυριακή απαρεγκλήτως εκκλησιαστήκαμε στον Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού στη Βοστώνη, όπου απολαύσαμε τη λειτουργία δια στόματος πατρός Κλεόπα Στρογγύλη με τη συνοδεία της πολυφωνικής χορωδίας του Ναού.

Και μετά επισκεφθήκαμε το Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστώνης, όπου φάγαμε με τους λατρεμένους φίλους μας κοντινένταλ κουζίνα πολύ υψηλής αισθητικής και γεύσης. Α! Η Βοστώνη είναι λατρεμένος τόπος. Ελπίζουμε σύντομα να ξαναβρεθούμε εκεί.

Justinaki

Μια αγκαλιά κι από τον Τέντυ Η παρέα στο υπέροχο εστιατόριο του Μουσείου Καλών Τεχνών: Απο αριστερά η Μπέτυ (εργάζεται στο Μουσείο) o οικονομολόγος δρ.Joseph Justin Stern, η σύζυγός του Σοφία Stern, o αρχιμανδρίτης Κλεόπας Στρογγύλης, η Ευανθία Κοντάκη, ο γιός της Νίκος Κοκσκόρης, η ανηψιά της Σοφίας , το Τζουστινάκι και η Μαρία Κοσκόρης, νύφη της Ευανθίας Κοντάκη. Η ίδια φωτό με παραλλαγή Τέντυ Κι ένα τρελλό αυτοκίνητο που διαφημίζει hot dogs γιάτί όλα είναι μαγικά και προπαντός αμερικάνικα!!!

4 comments:

Αστοριανή said...

...μα έχεις ιδιωτικό αεροπλάνο, φίλη μου, και δεν μας το έχεις πει!

Ιουστίνη μου, εδώ σε βρήσκουμε, εκεί σε... χάνουμε!

Να είστε καλά, γλυκειά μου, και να πετάτε, συντομεύοντας τον κόσμο, γύρω!
Χαιρετισμούς από το Δημήτρη,
Υιώτα
Αστοριανή,
ΝΥ

Justine's Blog said...

Γιωτούλα μου,
Μακάρι να είχα ιδιωτικό τζετ να πετάω παντού. Αλλά τελικά βρίσκομαι στις ατελείωτες ουρές των αεροδρομίων κι άλλοτε πάλι προτιμώ το αυτοκίνητο, που με ταξιδεύει χαλαρά με μουσικές.
Νάσαι καλά και να καλλοδεχτείς τον εγγονό σου με αγάπη!

pylaros said...

Λένε ότι η Βοστώνη είναι η Αθήνα της Αμερικής,
Δεν ξέρω μπορεί και να αληθεύει, πάντως εγώ την λέω η πολη του (John Hack)

ΔΕν ξέρω μπορεί να κάνω και λάθος "ορθογραφικά" στο όνομα είναι τ' όνομά του σε έναν ουρανοξύστη της Βοστώνης κλπ...
Ο Πατήρ Κλέοπας Στρογκύλης πριν χρόνια ήταν εφημέριος της κοινότητας Κορώνας Νές Υόρκης.

Αγαπητή μου Ιουστίνη χαιρετισμούς από Νέα Υόρκη..

Γαβριήλ

Justine's Blog said...

Γαβριλάκο μου,
Συγγνώμη που καθυστέρησα στην απάντηση, αλλά είμαι στην τρεχάλα διαρκώς, ένα αδιάκοπο πηγαινέλεα η ζωή μου.
Η Βοστώνη είναι μια πολη των Γραμμάτων και των Τεχνών και χάιρομαι που οι φίλοι μου ανήκουν σ αυτό το κύκλο.
Οσο για τον πατέρα Κλεόπα, γνωρίζω πως είχε υπηρετήσει στην Κορώνα.
Φιλιά