ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Saturday, October 15, 2011

Η Νεφέλη στο Νησί του Παντός

Η μικρή βελούδινη φίλη μου, που ακούει στο όνομα Ελένη Γκίκα επιστρέφει πάλι στη λογοτεχνία με ένα παιδικό βιβλίο, συμβολικό της αγάπης της γιά τη Νεφέλη τη βαφτιστήρα της, αλλά και ταξιδιάρικο σε ένα κόσμο αθωότητας και απροκάλυπτης ευτυχίας . Η Νεφέλη στη Χώρα του Παντός με εκπληκτικές ζωγραφιές μοιάζει σα ζαχαρωτό, έτοιμο να το διαβάσεις, να το μυρίσεις, να το γευτείς στον ουρανίσκο.

Είμαι ευτυχής γιατί η Ελένη με το παιδικό της κι εγώ με το δικό μου κυκλοφορούμε μαζί στις 20 Οκτωβρίου στα βιβλιοπωλεία. Ενα ταξίδι χέρι χέρι με την πιό λατρεμένη πέννα της Ελλάδας.

Καλοτάξιδο να είναι αγαπημένη

Ή Νεφέλη στο Νησί του Παντός

Με τις κούκλες της και μέσα από τις ζωγραφιές της η Νεφέλη ταξιδεύει παντού. Από την Χώρα του Ποτέ ως το Νησί του Παντός. Εκεί, συναντά τους ήρωες των παραμυθιών, παίζει και ανακαλύπτει τον Αχιλλέα και τη δική της καλή νεράιδα, ανεβαίνει και κατεβαίνει βουνά, σχεδιάζει κι αλλάζει μαζί τους το μέλλον. Γιατί το Θαύμα της Τέχνης κάνει ως και αυτά τα γοβάκια της Σταχτοπούτας αληθινά.

Ένα παραμυθένιο ταξίδι στις ιστορίες, στο χρόνο και στα ζωγραφισμένα μας όνειρα, που επαληθεύονται πάντα. Αρκεί να τα πιστέψουμε εμείς...

4 comments:

Eleni Gika said...

Αχ Ιουστινάκι μου καλό και γενναιόδωρο, τι όμορφα οι παιδικοί μας ήρωες να παίρνουν τους αναγνωστικούς δρόμους μαζί! Η Νεφέλη κι εγώ, ολόψυχα σ' ευχαριστούμε! Τα φιλιά και τις ευχές μας στον Πωλ και την Λάρα, τα αρκούδια σου και φίλους μας! Ομορφα που βρέχει εδώ, κερνάω καφέ με μπισκότα!

Justine's Blog said...

Γλυκειά μου,
Είναι το λιγότερο που μπρορώ να κάνω για το ζαχαρωτό βιβλίο της αγάπης σου προς τη Νεφέλη.
Είσαι η μόνη που καλοδέχεται τη βροχή στην πόλη σας, οι άλλοι όλοι ασχημονούν εναντίον της, όπως διαβάζω στο φέις.
Πάντως, κι εγω κερνώ στην άλλη όχθη αγάπη και άρωματικούς καφέδες.
Φιλιά του φθινοπώρου

LIA said...

Ιουστίνη μου γεια σου,

Χάρηκα που γνώρισα την κυρία Γκίκα στην παρουσίαση του βιβλίου σου στο Παγκράτι.
Εύχομαι, το παραμύθι της να είναι καλοτάξιδο.
Έχουν τόσο ανάγκη τα παιδιά από ωραία παραμύθια. Τα χρειαζόμαστε κι εμείς οι μεγάλοι, για να ταξιδέψουμε και να ονειρευτούμε.
Σήμερα, κι εδώ έβρεξε πολύ και ήταν υπέροχα!!!
Πάντα επιτυχίες, εύχομαι και στις δυο σας.
Με την αγάπη μου

Justine's Blog said...

Λία λατρεμένη μου,
Η Ελένη είναι πεζογράφος, ποιήτρια, παραμυθού, κριτικός βιβλίου και προπάντων ΦΙΛΗ.
Σπουδαίος συνδυασμός αρετών.
Ναι, τα παραμύθια τα χρειαζόμαστε και οι μεγάλοι για να παίρνουμε βαθειές ανάσες αθωότητας.
Σε γλυκοφιλώ στη βρεγμένη σου Κρήτη