ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Friday, March 9, 2012

Βραδυά συγκίνησης στο Σύλλογο Λευκαδίων Μελβούρνης

Οι συγκινήσεις δεν είχαν τέλος στην Αυστραλία, καθώς διαδέχονταν η μιά την άλλη. Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Λευκάδας ανέλαβε την πρωτοβουλία να συγκεντρώσει τους Λευκαδίτες και τις Λευκαδίτισσες της Μελβούρνης για μια βραδυά προς τιμή μου.

Ψυχή της διοργάνωσης ήταν η συνάδελφος δημοσιογράφος Κλαίρη Γαζή, που έλκει καταγωγή εκ Κύπρου και είναι παντρεμένη με τον Γαζή εκ Νυδρίου. Είναι παθιασμένη Λευκαδίτισσα όσο και Κυπρία. Μαζί με το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου και το πρόεδρο Φώτη Πολίτη οργάνωσαν μια βραδυά που θα μου μείνει αξέχαστη.

Την αίθουσα “Moonligh Receptions” του συμπατριώτη μας Χρήστου Βρεττού δόθηκε το δείπνο παρουσία πολλών προσώπων από το νησί μας. Οι γυναίκες είχαν την καλωσύνη να ετοιμάσουν φαγάκια και γλυκά με τα χεράκια τους για να μας υποδεχτούν. Παρούσα ήταν η ομοσπονδιακή βουλευτής Ελένη Βαμβακινού με καταγωγή από τον Αγιο Πέτρο, που μεταφέρει ατόφια την καρδιά της στην πολιτική σκηνή της Αυστραλίας.

Η Κλαίρη παρουσίασε το βιογραφικό μου, ο πρόεδρος μίλησε για τη συγκίνηση που του εμπνέει η ανάγνωση του τελευταίου μου βιβλίου . Οταν πήρα το μιρκόφωνο στα πρόσωπα των Λευκαδιτών της Μελβούρνης καθρεφτίστηκε ο πόνος της μακρινής πατρίδας, η χαρά του ανταμώματος, η νοσταλγία για την πάτρια γή, η συγκυρία της συνεύρεσης στην ήπειρο κάτω από τον Ισημερινό.

Ηταν μια βραδυά που με έκανε να νιώσω οικεία, καλοδεχούμενη και να συνειδητοποιήσω για μια ακόμη φορά την φιλόξενη φύση των Λευκαδίων.

Μικρή πατρίδα πόσο περήφανη με κάνεις στα πέρατα της γής!

Ιουστίνη

ΥΓ. Λεζάντες δεν φορώ στις φωτογραφίες γιατί δεν συγκράτησα όλα τα ονόματα και δεν θέλω να αδικήσω τους οικοδεσπότες μου













2 comments:

Αστοριανή said...

Ιουστίνη μου!
Χαρές ΑΚΡΙΒΕΣ!
Πανάκριβες, στη καρδιά και στη Μνήμη!

Χαίρομαι για σένα.
Χαίρομαι για τον Ελληνισμό που δημιουργεί εκτός Ελλάδος,
που στέκεται περήφανος, αγωνιζόμενος να ενσωματωθεί στη Κοινωνία της προκοπής!
Αξίζει να ζει κάποιος στιγμές όπως αυτές!
Καλά μας επιστρέψεις!
Θα σε δω στην 21η του...άλλου μήνα!
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα Στρατή,
Αστοριανή, ΝΥ

LIA said...

Αγαπημένη μου Ιουστίνη,

Να είσαι καλά και εύχομαι να νιώσεις πολλές πολλές τέτοιες συγκινήσεις και χαρές σε πολλά μέρη του κόσμου.
Η προσφορά σου και η αγάπη σου για την πατρίδα πάντα μεγάλη.

Σε φιλώ