ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ
Το συγκλονιστικό μυθιστόρημα για τις γυναίκες στην ωριμότητα, για τη γυναικεία φίλία, για τις ακυρώσεις και τις αναπτερώσεις!

Tuesday, August 20, 2013

Η Ιθάκη μας έδωκεν το ωραίο ταξίδι!


Φέτος ο Αλεξανδρίνος μας ευλογήθηκε να γίνει δεκτός σε διάφορα αμερικάνικα πανεπιστήμια για το Μάστερς του. Αποδέχτηκε την πρόταση του Cornell University, που ειναι γνωστό στον χώρο των νομικών για την αυστηρή επιλογή των φοιτητών στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Ετσι βρεθήκαμε στην πόλη Ιθάκη, που βρίσκεται χωμένη βαθειά στην πολιτεία της Νέας Υόρκης. Η πόλη ζεί, αναπνέει και κινείται μόνο γύρω από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ , το οποίο περιλαμβάνει ένα κόσμο 30.000 φοιτητών και καθηγητών εν συνόλω.

Η Ιθάκη μας έδωκεν τον ωραίο ταξίδι καθώς και τον ωραίο προορισμό, καθώς είναι μια μικρή πόλη χτισμένη στις παρυφές ενός λόφου και μάλιστα στις όχθες μιας μεγάλης και όμορφης λίμνης.

Το κάμπους του Πανεπιστημίου, που χρονολογείται από το 1819 και ανήκει στα πανεπιστήμια των κισσών, είναι περίπου συγκλονιστικό. Με παλιά και σύγχρονα κτίρια απλώνεται στην πλαγιά ενός λόφου που διασχίζεται από ένα ποταμάκι. Το τοπίο είναι πανέμορφο, το ίδιο και η ρυμοτομία του χώρου. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα κάμπους των αμερικάνικων πανεπιστημίων.

Εμείς εγκαταστήσαμε το παιδάκι μας στο σπίτι του, πλύναμε, καθαρίσαμε, αναβαθμίσαμε ένα ακόμη φοιτητικό διαμέρισμα. Μαγείρεψα και τις ελληνικές σπεσιαλιτέ, που μπήκαν σε ταπεράκια στην κατάψυξη. (Ποιός να μου τόλεγε πως θα γινόμουν ίδια με τις εξ Ελλάδος μαμάδες της Αγγλίας!!!)

Του ευχόμαστε Καλή Σχολική Χρονιά με πολλές επιτυχίες και άπειρη ικανοποίηση από το πανεπιστημιακό πρόσγραμμα και τους ανθρώπους που θα συναντήσει.

Καλή χρονιά Αλεξανδρίνε μας!
Justinaki

 
 
 Πατέρας και γιός, φιλιούνται αγκαλιάζονται
 Ο Αλεξανδρίνος μπροστά από το άγαλμα του κυρίου Κορνέλ, ιδρυτή του Πανεπιστημίου
 Ο κισσός αγκαλιάζει τα κτίρια
  Παιδακι αγκαλιάζει Μαμουλίνα
 Στην Ιθάκη υπάρχουν συμπαθητικά κτίρια
 Και θέατρα όπου γίνονται συναυλίες
 Το επιβλητικό κτίριο της Νομικής
 Στο παραλίμνιο εστιατόριο φάγαμε πρωινό

 Αγκαλίτσες με Τεντου
 Ενα φιλί στο αγόρι μου που για μένα θα μείνει πάντα παιδί
 Για τις χρυσοχέρες
Οι Ελληνες με τα εστιατόρια και τις ιδιοκτησίες κτιρίων έχουν σφραγίσει την Ιθάκη
 Το εκπληκτικό κάμπους
 Μια αυθεντική Ρίβα έχει μετατραπεί σε reception εστιατορίου.Τη θαύμαζα με τις ώρες

 Οι γερανοί έστω και ρόζ σηκώνουν βάρη
 Η Ιθάκη άνανεώνεται αλλά οι περιφράξεις των έργων φέρουν έργα τέχνης
 Παραλιμνίως

 Οι γραφομηχανές με κυνηγούν στις βιτρίνες

 Στον καθρέφτη μου κοιτιέμαι κι από μόνη μου αγαπιέμαι

 Θεματικό κάμπους , στο βάθος η λίμνη




 Τα κοκοράκια λαλούν για πρωινό φαγάκι

 Να είσαι άξιος, καλή Χρονιά σου







 Σ΄αγαπώ

 Ρίβα λατρεία μου
Downtown Ithaca!
 Οι πεταλούδες πετούσαν παντού από την ώρα που φτάσαμε
 Η Πεταλούδα μου ήρθε μαζί μας στην Ιθάκη


 Μικροσυσκευές παιδικές στη βιτρίνα
Στην είσοδο του Πανεπιστημίου

 Στη βιτρίνα η παλιά παιδική κουζίνα

14 comments:

Anonymous said...

Ειναι απίστευτο πως σε κάθε ταξίδι σας, σας "ακολουθούν" και οι πεταλούδες!!! Καλή αρχή να έχει το λατρεμένο σας αγόρι :))))

Eleana flaski said...

Οο0psss δεν είμαι ανώνυμη! Κατα λάθος πατησα enter! Eleana edw :)))

Justine's Blog said...

΄Με το που φτάσαμε στο διαμέρισμα άρχισε να πεταέι γύρω μας μια άσπρη πεταλούδα χορεύοντας κυιολεκτικά πάνω από τα κεφάλια μας. Του είπα, είδες που ήρθε και η θεία; Ναι, μου απάντησε, η θεία είναι γύρω μας, κάθε στιγμή κάθε ώρα.
Κι ύστερα τη συναντήσαμε στα μαγαζιά, είναι απίστευτο αυτό πο συμβαίνει!

Μηθυμναίος said...

Θα ήθελα, πριν απ' όλα, να ευχηθώ στον Αλέξανδρο καλή συνέχεια στις σπουδές του και σε σας να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε!!!

Όσο για τις πεταλούδες... είναι πλέον μόνιμη και ιδιαίτερη συντροφιά σου.

Να 'σαι καλά Ιουστινάκι
Με τα φιλιά και την αγάπη μου!

Justine's Blog said...

Καλώς ήρθες από τα νησιά Μυθημναίε μου. Έυχαριστώ πολύ για τις ευχές.
Και ναι, η Πεταλούδα μου πετάει πάντοτε γύρω μου να μου θυμίζει ότι είναι κοντά μας.
Φιλί του ήλιου μας

Νίκος Διακογιάννης said...

Μια πόλη και θαρρείς πως βλέπεις είκοσι μαζί! Το κτίριο με τον κισσό μ' αρέσει πολύ. Καλή επιτυχία λοιπόν στον... Αλεξανδρίνο σου!
Και σε σένα... μαμουλίνα κάθε καλό.

orfia said...

Ναχει παντα επιτυχιες και να τον καμαρωνετε Ιουστινη μου!!

orfia said...

Ναχει παντα επιτυχιες και να τον καμαρωνετε Ιουστινη μου!!

Justine's Blog said...

Νίκο μου αγαπημένε, ευχαριστώ για τις ευχές σου. Είμαι μαμουλίνα, μαμούλα όπως με έλεγε μικρός. Η μεγαλύτερη κατάκτηση της ζωής μου!
Φιλί γλυκό του ήλιου μας

Justine's Blog said...

Ευχαριστώ Λενάκι μου καλό!

Αστοριανή said...

Στον καθρέφτη μου κοιτιέμαι κι από μόνη μου αγαπιέμαι... Ι.Φ.

κι εμεις σας αγαπάμε!
Ευχές θερμές στο καμάρι σας,
να χαιρόμαστε
όλοι το θαυμάσιο Ελληνόπουλο!

Πάντα με αγάπη,
Υιώτα και Δημήτρης

Justine's Blog said...

Γιώτα μου,
Επειεδή βγάζουμε αυτοφωτογραφίες καθιερώσαμε πλέον το στιχάκι! Ευχαριστούμε για τις ευχές, αντευχόμαστε υγεία και π΄ροοδο στα εγγονάκια σας.
Με την αγάπη μας και μια μεγάλη αγκαλιά

Marina said...

Πρώτη φορά στη σελίδα σου και αναστατώνομαι απο τις εκφραστικές φωτογραφίες του πανεπιστημιακού ΄χωρου που θα σπουδάσει ο γιό σου. Ωραίο μέρος για να αφοσιωθεί κανείς σε κάτι παραπάνω απο αυτά που ξέρει.
Καλή πρόοδο εύχομαι

Justine's Blog said...

Μαρίνα μου, καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου. Τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια έχουν μια αύρα αρχοντιάς και οργάνωσης. Εύχομαι σε όλα τα παιδιά να τύχουν καλής παιδείας.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου